آخرین اخبار
کد مطلب: 124894
مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) چهارمحال و بختياري:
حل مشکلات اقتصادي مردم شاه کليد موفقيت دولت ها/حضور مردم در صحنه و اقتدار نيروهاي مسلح سايه جنگ را از سر کشور برداشت
تاریخ انتشار : 1396/02/13 10:25:12
نمایش : 1442
مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) چهارمحال و بختياري در جمع کارکنان ناحيه مقاومت بسيج شهرستان کيار رفع مشکلات اقتصادي مردم و توجه به مشکلات اساسي و اقدام براي رفع آن را مهمترين رمز پيروزي دولت آينده خواند.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ به نقل از کيار بيدار، حجت الاسلام سرافراز در ناحيه مقاومت بسيج شهرستان کيار گفت: علي‌رغم آنچه برخي فکر مي‌کنند که حکومت اسلامي مثل ساير حکومت‌ها حکومت بر مردم است بايد گفت نه‌تنها اين گونه نيست که اين حکومت برگرفته از منويات اسلام و با حضور مردم در بدنه حکومت قرار است به مردم خدمت کند.

وي افزود: طرز تفکر در مورد حکومت اسلامي باعث شده است برخي پا را از حدود قانوني فراتر نهند و فراتر از اختيارات قانوني خود عمل کنند و نمونه اي از اين تفکر قرارگيري مجريان قانون در جايگاه سياست گزاران و قانون گزاران حکومت اسلامي است که بايد اين مشکلات رفع شود.

حجت الاسلام سرافراز افزود: رئيس جمهور سياست گزاز نيست بلکه به عنوان بالاترين مقام اجرايي کشور بايد مجري قوانين و دستورات نهادهاي سياستگزاري باشد و خود و دهمراهانش بايد بدون چون و چرا قوانين ابلاغ شده را اجرا کنند.

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه حضرت قمر بني هاشم عليه السلام استان چهارمحال و بختياري در بخش ديگري از سخنان خود گفت: ملت و کشور ايران در يک پيچ تاريخي قرار گرفته اند، هيچ زماني جبهه کفر و جبهه حق به اين حد از قدرت نرسيده بودند و در حال حاضر به طور واضح مشاهده مي کنيم که تقابل جبهه حق و کفر در حال شکل گيري است.

وي در خصوص مهمترين مشکلات حال حاضر کشور هم گفت: يکي از مهمترين مشکلات حال حاضر کشور مسئله معيشت مردم است که همه بايد همچون سال هاي دفاع مقدس با عزمي جزم و بسيجي وار براي رفع اين مشکل وارد عرصه شوند و بايد همه مردم و همه آحاد ملت اعم از مسئول و غيرمسئول دلسوز نظام و انقلاب و مظلومان و محرومان باشند.

حجت الاسلام سرافراز راه علاج مشکلات کشور را مديريت انقلابي عنوان کرد و افزود: بايد از بالاترين مقام تا پايين ترين مقام کشور با ديدگاه و رويکردي انقلابي وارد عرصه خدمت شوند و اگر اينگونه شود با وجود مشکلات عديده ي که دشمنان براي کشور و مردم ايجاد مي کنند اما کشتي انقلاب اسلامي ايران از اين طوفان نيز سربلند عبور مي کند.

وي در ادامه گفت: حل مشکلات بيکاري، رفع مشکلات معيشتي مردم و تلاش براي بهبود وضعيت اقتصادي شاه کليد بهبود شرايط کشور است و هر دولتي که بتواند در اين راستا حتي به صورت نسبي اقدامي مثبت انجام دهد بي شک مورد توجه و مقبوليت مردم واقع مي شود.

حجت الاسلام سرافراز در پايان گفت: حضور مردم در صحنه هاي متعدد، اقتدار نيروهاي مسلح و توانمندي جوانان و دانشمندان اقتدار جمهوري اسلامي ايران را در پي داشته است و اينها هستند که مانع از تهاجم دشمن به کشور شده است نه مذاکراتي که پس از آن دشمن گشتاخ تر شد و با جسارت بيشتر کشور و مردم را تهديد نمود.

انتهاي پيام1026ج /۵۸۰ک
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس